10.08.2012

Depend 228

Som jag skrev tidigare så är jag inte den som gillar ljusblått, inte ljusblått nagellack, inte ljusblått något iaf. När jag fick Depends 228 i septembers Glossybox var min första reaktion faktiskt "Näääeeee... blått...", men man kan ju testa den åtminstone! Och jag blev faktiskt positivt överraskad när jag lackade mina naglar i den här färgen och upptäckte att den faktiskt blev helt okej, nästan lite snygg, på naglarna.

Lacket är ljusblått med silverskimmer i sig. I flaskan har skimret klumpat ihop sig lite, men på nageln sprider det ut sig fint. Jag lackade två lager, men ärligt talat så skulle man klara sig med bara ett lite tjockare lager. Använde Seche Vite som topplack för att få ner torktiden till ett minimum, men även utan den så är inte torktiden så farligt lång faktiskt.


Photobucket

Photobucket

No comments:

Post a Comment