3.21.2012

FOTD: Young Punk

Jag tror jag är kär. Tack, MAC, för att ni säljer lycka! Använde Young Punk från Style Black-kollektionen (släpptes 2009). Underbart, det är allt jag kan säga!
(Och jag ber om ursäkt för att jag är så torr runt ögonbrynen att sminket blev kakigt. Klor är inte bra för dig om du har torr hud!)

I think I'm in love. Thank you, MAC, for selling happiness! Used Young Punk from the Style Black collection (released in 2009). Lovely, that's all I can say!
(And I appologise for the fact that my makeup looks cakey around my eyebrows. Swimming isn't good when you've got dry skin.)





Ansikte/Face:
MAC Studio Sculpt Foundation NC15
MAC Studio Finish concealer NW15
MAC Prep+Prime Transparent Finishing Powder
Ögon/Eyes:
Urban Decay Primer Potion
MAC eyeshadow "Blanc Type"
MAC eyeshadow "Bamboo"
MAC eyeshadow "Young Punk"
MAC Greasepaint Stick "Slick Black"
MAC Fluidline "Blacktrack"
MAC Plush Lash
Läppar/Lips:
MAC lipstick "Mellow Mood"

No comments:

Post a Comment